Рефлексія
На цьому модулі я ознайомилась з диференціацією в навчанні учнів. Діти відрізняються один від одного інтересами і навчаються по-різному, бо мають різні навчальні стилі. Я навчилась визначати, чим відрізняються навчальні стилі моїх учнів.
Я вважаю, що участь у проектній діяльності – це вже є диференційований підхід до знань учнів. Якщо робити справу до душі, то й результат буде позитивним. Однак при цьому необхідно проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання, забезпечити роботу в групах або в парах відповідно до особистих можливостей учнів, щоб знання та вміння всіх учнів відповідали вимогам стандартів та програм.
На цьому модулі я ознайомилась з диференціацією в навчанні учнів. Діти відрізняються один від одного інтересами і навчаються по-різному, бо мають різні навчальні стилі. Я навчилась визначати, чим відрізняються навчальні стилі моїх учнів.
Я вважаю, що участь у проектній діяльності – це вже є диференційований підхід до знань учнів. Якщо робити справу до душі, то й результат буде позитивним. Однак при цьому необхідно проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання, забезпечити роботу в групах або в парах відповідно до особистих можливостей учнів, щоб знання та вміння всіх учнів відповідали вимогам стандартів та програм.
Тетяно. дуже приємно було працювати з Вами у групі.
ОтветитьУдалитьТетяно, сподівають інформація цього модуля буде дійсно вам корисною в роботі! Дякую за співпрацю! )))
ОтветитьУдалить